Piipii Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Trenger litt tips til 30 års gave så gøy hvis vi hadde en sikkelig braistorming på det. Det jeg trenger tips til er til mannen min, men gøy hvis alle kom med alle forslag
Petrine C",) Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 - Romantisk ferie til deg og din kjære - Gå ut på et show, spise middag og bare kose dere en kveld - Klær - Klokke
Piipii Skrevet 29. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2009 Takk for tips:) Har tenkt litt på en tur, men vi har litt vannskelig med å få barnevakt så lenge. Men en helkveld ute hadde kansje vært noe:) Flere som har noe?
Sivalur Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Hva liker han da? Fallskjerm-hopp Sånn time med introduksjon til fjellklatring Få sitte på med en rallybil eller noe slikt - dyre ting men hvis han er den typen og du har råd, så er det jo gøy Hva med kamera, filmkamera, foto-kurs, ekstra utstyr til bilen eller til hobbyen hans?
Piipii Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Han er veldig glad i friluftturer, så har tenkt litt på rafting og sånn med å så sitte på med en rallybil. Har du noen nettsider til rally? Han har tatt et sånt klatreinnstruktørkurs, så det faller litt bort. Har også vært sjekket litt ang en lang weeken, men da var det det med barnevakt. Han har ikke noe spess hobbyer, men som sagt så er han litt på det med jakt og fiske da.. Har så lyst til å gi han noe som jeg vet han bare tenker YES, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå