Gå til innhold

Er 9+2 og da forsvant symptomene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært uggen og småkvalm i tre-fire uker, men de siste dagene er dette omtrent borte. Det eneste som hjalp var å spise, så føler jeg har spist som en hest siste måneden.. Ellers var jeg sprengt i magen, med full omveltning kjentes det ut. Skikkelig ømme pupper hadde jeg også. Men nå er jeg liksom som før??

Har fått endel mage allerede, var nok ikke helt flat etter sist svangerskap.

Bør jo faktisk bare være glad for at jeg er frisk, men begynner nesten å bli bekymret...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ille å gå å bekymre seg. Kontakt legen din og be om en tidlig ultralyd, sannsynligvis er alt bra. Mine symtomer kommer og går de også. Har en gravid venninne som også har mistet symtomene tidlig, men alt er ok hos henne.

Skrevet

Du er ikke alene :)

Selv har jeg opplevd det samme. Er 8+2 to i dag og de siste dagene har jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt. Men det har neppe skjedd noen SA, så jeg lever i håpet og er positiv.

Må innrømme at jeg har kjøpt meg en test for å sjekke at jeg fremdeles er graivd og det var liten tvil der ja :)

Så det er nok normalt, men er du bekymret, gå til lege :)

Jeg skal holde ut til tidlig UL den 11 mai :)

Skrevet

tror hormonene hcg, pleier a vaere pa topp rundt uke 8-12, sa det kan jo hende at du har nadd toppen slik at du ikke blir kvalm lenger og det skal dere bare vaere glad for. Jeg er kun 6+2 og haper at min "topp" kommer snart, er lei a kvalmen no....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...