minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hun er jo bare 2,5 år.. Men sambo lurte på om vi ikk skulle ha m henne i morgen... Jeg er litt usikker på om hu i det hele tatt skjønner no! Kanskje hu har det bedre i bhg? Hva er deres erfaring? Klemmer fra
veldig fødeklar Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 vi hadde med vår førstemann på ul da vi skulle få nr2. Han var omentrent 2.5år, og han syns det var veldig skummelt og ble redd. Han forsto ikke hva som skjedde. Tror nok ikke at jeg kommer til å ha med meg noen av mine på en evt. ul hvis vi får nr.3
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Vi valgte å la storebror være i barnehagen. Han er bare 2 år, og vi tenkte som så at vi vet jo ikke hvilke beskjeder vi kan få... Det å evt. skulle få en trist beskjed eller vite noe som gjør at vi reagerer uvant for ham vil kunne gjøre ham usikker, og det ønsket vi ikke. Heldigvis var alt bare bra med mikro, så nå er det bare å telle uker og dager til vi blir 4
minimy m Emma & Emil! Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Takker for svar!! Tror nok ikk hu blir med! Får heller vise henne bildene vi får
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 mener å huske at det sto i info-skrivet om ul at man helst ikke skal ha med barn på ul...barn i 2-3års alderen er jo rimelig aktive, og har det nok best i bhg;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Vi hadde m jenta vår på ul da, og ho va mest bekymra for meg og den geleen eg fikk på magen...og så "såg" ho mikke mus på skjermen... hihi.. Men vi hadde ikke noe valg m å sende ho i bhg, for ho hadde vært febersyk hele uka... Men det gikk greit å ha ho med, syns iallfall vi..
erteposen + 4 Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Jeg ringte opp og spurte om vi kunne ta med vår gutt pga. mangel på barnevakt, og da sa de at det var noe de helst ikke ønsket fordi det var vanskelig for legen å konsentrere seg om målingene. Det står også i brevet. Broren sov når vi var der i vogn, og faren måtte være forberedt på å ta han med ut. Min far tok imot barn på ul, men sluttet med det etterhvert. En kan jo også få beskjeder, slik som vi fikk, en ikke ønsker å takle når barna er der.
Kæmma og trultene Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Hei vi hadde ikke med vår jente på snart 3 på første UL. Det anbefaler de jo ikke heller, og når de er så små skjønner de jo ikek hva som skjer. Vesla mi måtte bli med på en kontroll en halgadag jeg var inne pga lite liv, og hun syns det var skummelt at mamma lå der og at legen gjorde noe med magen, Hun trodde jeg fikk vondt, og igjen skjønte hun ikke freia med bildene - man ser jo ingen baby sånn de ser det for seg. Nei, la henne kose seg i barnehagen dere, og nyt øyeblikket dere får se deres nr to "i fred"!! Lykke til!
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Her ser de helt at søsken ikke er med. Dette er nettopp fordi de ikke alltid skjønner så mye, ting kan bli skummelt og kjedelig.. Og ikke minst i tilfelle de finner noe uregelmessig så er det vanskeligere for foreldrene å takle det om man har med barn..... (det siste der har jeg liksom ikke vært redd for selv egentlig... før de faktisk fant noe galt med snuppa jeg har i magen nå......., men vi har ikke hatt med søsken noen av gangenen) Vil heller anbefale å bestille en ny UL om du gjerne vil vise til storesøsken... Våre har vært veldig fornøyde med å se bildene bare de altså!
minimy m Emma & Emil! Skrevet 29. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2009 Takker for mange synspunkter Storesøster er sendt i bhg, så da blir det bare pappan å jeg på UL!! Like greit det tenker jeg!! Tiden går så sagte når man vernter på no!! Men tror jeg prøver å få meg litt søvn før vi skal dra Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå