Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Storesøster på 5 år er en jåle-jåle jente. Hver morgen er det et vanvittig styr med hårstrikker, spenner, halskjeder, annet glitter og dall. Lillebror på 3 år pleier å stå og se på dette morgenritualet. En morgen spurte storesøster pent om hun kunne få på seg litt av den nyeste Esther Lauder lip-glossen min. Vel, jeg tenkte at det kunne jo ikke skade... Høytidlig tok jeg frem lip-glossen fra skapet, åpnet korken og lot de få lukte på tuben. Så tok jeg på ørlite lip-gloss på storesøster. Lillebror stod med vid-åpne øyne og så på. "Jeg vil også ha litt, mamma", sier han. "Nei, det er bare jenter som bruker lip-gloss", sier jeg. Da sier lillebror: "Når jeg blir jente - da kan jeg også få bruke lip-gloss".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå