Gå til innhold

Lillebror vil bli jente...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster på 5 år er en jåle-jåle jente. Hver morgen er det et vanvittig styr med hårstrikker, spenner, halskjeder, annet glitter og dall. Lillebror på 3 år pleier å stå og se på dette morgenritualet. En morgen spurte storesøster pent om hun kunne få på seg litt av den nyeste Esther Lauder lip-glossen min. Vel, jeg tenkte at det kunne jo ikke skade... Høytidlig tok jeg frem lip-glossen fra skapet, åpnet korken og lot de få lukte på tuben. Så tok jeg på ørlite lip-gloss på storesøster.

 

Lillebror stod med vid-åpne øyne og så på. "Jeg vil også ha litt, mamma", sier han. "Nei, det er bare jenter som bruker lip-gloss", sier jeg.

 

Da sier lillebror: "Når jeg blir jente - da kan jeg også få bruke lip-gloss".

 

 

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...