Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Mamma har hatt celleforandring i underlivet på 2 prøver nå, å må vente 6 mnd. på å få tatt en ny. Hun tenker jo selvfølgelig mye på dette, ser at det plager henne. Jeg tenker mye på dette jeg også.. Er det stor sjans for at det er "ikkeno" selv om hun har hatt celleforandring på 2 prøver? Hva hvis hun har celleforandring på tredje prøven? Gjør de andre undersøkelser da?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg har akkurat hatt påviste celleforandringer og måtte inn til konisering for å fjerne dette. Tipper det er det som skjer med mammaen din hvis det ikke går tilbake av seg selv. En veldig enkel og grei operasjon. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Det tar lang tid før dette evnt utvikler seg videre til kreft. I mellomtiden blir hun fulgt opp nøye, og får evnt en operasjon - kondisering som fjerner en bit av livmorhalsen. Så ta det med ro. Jeg fikk selv påvist celleforandringer for en del år siden, og måtte ta prøver hver 3. måned. Heldigvis ble mine borte etterhvert, slik at jeg slapp operasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Takk for svar! Det var beroligende og godt og høre!! )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Eg har akkurat vore inne til min 2. kontroll no og venter på nye svar... Eg var også bekymra, men fekk inntrykk av legen no, at dei berre følger opp og hvis det utvikler seg må ein ta operasjon for å unngå at det skal utvikle seg til kreft. Men du må gå med det lenge for at d skal bli kreft fikk eg beskjed om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå