Gå til innhold

Da har jeg kjøpt tamilflu og munnbind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vaska meg i klor. Noe annet jeg burde? Ungene er selvfølgelig tatt ut av barnehagen og sendt på hytta alene sånn at de ikke møter noen som kan smitte dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil anbefalle å kjøpe inn masse engangshansker som du kan bruke vær gang du skal være nær noen ting. og husk og kast all svinekjøtt også burde du bestille mengder av D10 fra lilleborg og bruke det konsentrert. det dreper alt, til og med veps

Skrevet

Herregud.klor? Det eneste som funger mot slikt svinerier er etsende kur som løser opp det ytre laget med hud så klart. Ungene må du sende opp i luftballong.

Skrevet

luftballong? er du gal! det kan jo hende at de blir smittet igjennom luften også skal du utsette de stakkars iskyldige barna dine for en hel luftballong :o

Skrevet

Nei, da...bare tull og tøys. Jo høyere opp jo bedre.

Hvem har sagt mine barn er uskyldige? Du har ikke opplevd de, tro meg:-,)

Skrevet

jo høyere jo bedre... hm... ta luftballongen fra et fjell? kanskje jeg skal kjøpe et fly, da kan vi jo være ordentlig høyt oppe, men flyplassene er jo rene sykdomsbomben i disse dager... huff... er ikke lett...

jeg tror foresten at jo høyere jo bedre er fordi det er tynnere luft der oppe og da er det ikke noen fin plass for basilusker. men luftballongen tar jo med seg smittetluft fra bakken... vi må finne på noe ordentlig lurt

Skrevet

jeg har det! jeg har den perfekte plan.

vi tar en bil (helst ikke min, den er ikke vasket på en stund) og sprayer den ned med D10 og oss selv og ungene, og drar til det høysete fjellet i nærheten. der tar vi en luftballong hvor vi sprayer hele luftballongen med D10, som dreper alt, til og med veps, og så fylle vi opp luft i luftballongen. går om bord mens vi sprayer oss og kidsa en gang til og flyr opp høyt, og slipper ut luft også fyller opp igjen, mange ganger helt til vi bare har høytynnhimmelluft i ballongen.

jeg tror vi skal overleve dette!

Skrevet

Ingen overlever uten reimadress.

Skrevet

Også tamil-flu da gitt, nå har du blitt lurt igjen. Skumle, disse tamilene.

Forøvrig har jeg ikke fostått hvordan man klarer å hamstre noe som er reseptbelagt, hvis man ikke allerede er dreven i gamet.

Skrevet

Men de tamilene jeg kjøpte var ganske søte. Nå bruker jeg dem til å vaske badet og sånne ting.

Skrevet

Det var en ide. Jeg har jo masser av dem, kanskje de kan bære ting?

Skrevet

Mine er lydige og kan brukes til alt. Nå skal de bære meg hjem fra jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...