Shinyogsmåen Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vet ikke helt hva vi skal enda, så lurer på hva dere skal..kanskje jeg får noen ideer. Si gjerne alder på barn i familien også
*smula* Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Mini blir 2 år i august. Skal en uke i feriehus i danmark, en helg i kristiansand (dyreparken) og ellers litt besøk hos venner og familie (noen dager her og noen dager der, med litt kjøring innimellom).
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Har ei som blir 3 i sommer. Har planer om å farte litt rundt. Skal på hytta i Kristiansand, og da må jo dyreparken besøkes. Har hus i St.Maxim, så blir litt lating der nede også. Ellers skal vi kose oss hjemme, og stikke på noen telturer sammen med venner som har unger i samme alder:)
* 5 om dagen * Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 kommer litt ann på jobbing til mannen i helgene,men vi skal prøve å ta en langhelg til danmark,legoland, dyreparken i kristiansand, også skal vi på en 2 ukers tur i august.
tomat15 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Vi har en gutt på 3 år og en jente som er rundt 6 mnd til sommeren. Skal to uker til tyrkia, litt på hytta til foreldrene mine, litt på snekka vår og besøke familie rundt i landet. Skal også en helg til dyreparken i Kristiansand. Har familie i Tønsberg vi skal bo litt hos og familie på camping plass i Stavern vi også skal besøke. Hytta ligger slik til at vi tar en tur til den lille dyre greie på stange jeg ikke vet hva heter og kanskje til hunderfossen og lilleputthammer. Får se hva gutten egentlig har behov for og hvor mye penger vi har. Har nemlig 3 uker uten fast plan med med mange muligheter. Mulig vi ikke gjør halvparten av det vi har mulighet til å gjøre en gang;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå