LizzyG Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Dette står på skatteetaten sine sider. Men mener de da at man kan sjekke hvor mye man får igjen på skatten? For den summen jeg får opp på foreløpig skatteberegning er jo mye lavere enn det som stod at jeg skulle få igjen når vi fikk selvangivelsen i posten??
Sivalur Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Sikker på at du har lagt inn alt riktig da? Har du gjort noen endringer i forhold til det som stod på den du fikk i posten? Hvis du har levert på nettet, kan du gå inn på et valg som het 'sjekk foreløpig skatteberegning' som viser hvor mye skatt du skulle betalt ifjor. Så må du finne årsoppgaven fra arbeidsgiver og se hvor mye du faktisk betalte. Så tar du den summen minus summen fra nettet, da får du opp sånn ca hva du kan forvente å få igjen eller få restskatt på. (vet ikke om det var det valget du henviste til, eller om du mente det skatteberegningsprogrammet hvor du kan legge inn tallene selv og får en foreløpig beregning).
LizzyG Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Takk for svaret, det hjalp meg faktisk mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå