Gå til innhold

Kiropraktor / Manuellterapaut eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er litt stiv i nakken, har en favorittside å legge hodet til bl.a. Også er hun plaget en del med luft i magen. Vi har derfor fått en fysioterapaut til å se på henne, og ville anbefale kiropraktor eller manuellterapaut. Men hva skal vi velge??

Er det noen som kan anbefale hva en bør gå til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe de ulike kontorene og spør om de har noen med spedbarn som spesialitet. Begge profesjonene skal kunne behandle spedbarn.

Skrevet

Jeg vet at kiropraktoren her jeg bor har behandlet mange spebarn. Og nr til manuellterapauten fikk jeg av en fysioterapaut på ahus, så da regner jeg med at de også behandler spebarn. men hvis begge gjør det, hvem velger jeg da?

Skrevet

Hvis det er bjørn helgar du fikk nr til, bør du absolutt velge han. Veldig god på stiv nakke/kiss. Uansett ville jeg valgt manuellterapi, vi gjorde det og hadde veldig god effekt. Bra etter to behandlinger:))

Skrevet

Jeg tipper det er Bjørn Helgar du fikk telefonnr av på ahus og jeg vel anbefale deg å gå til han. Vi var hos han med mini og syns han var veldig flink. Har bare hørt positive ting om han fra andre også.

Skrevet

hvor holder bjørn helgar til? Hvis det er han som er på ahus, så har vi besillt time hos han. Men det var ikke før om 2 uker, og jeg synes det er litt lenge til. Derfor vurderer jeg å finne en annen. ...

Skrevet

tror han er vel fjellhamar manuellterapi, men mulig han fortsatt er på ahus noe. Anbefaler å vente de to ukene, han er veldig dyktig så da er du i trygge hender:)

Skrevet

Han var tydelig bare på ahus noen timer i uka. mellom 8 og 12 på onsdager. Så da er det sikkert han. Kanksje vi får vente da!

Holder det virkelig med bare en time for å ordne mye av det, eller hvordan gjør de dette?

Skrevet

Da er det sikkert han:) Vent de to ukene du:) Det kan godt ordne seg på bare en time ja, hvis terapeuten kan dette. Min ble mye bedre etter første timen, men trengte en oppfølgningstime. Vi gikk hos en annen da, men pga at vår ikke ble behandlet før han var 5 mnd trengte vi også oppfølgning av fysioterapeut og det er en som har jobbet mye sammen med Bjørn Helgar.

Lykke til!:)

Skrevet

Takk for info! Da får vi se om vi ikke vener de ukene! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...