Magstar Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Takk for i går, var veldig koselig å treffe dere igjen. Må ikke bli lenge til neste gang..: )
ElleL Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Takk det samme. Vi hadde det veldig hyggelig og Elisabeth syns det var morsomt å debutere på restaurant. Enig at vi ikke bør vente så lenge til neste gang. Takk for presangene. Klærne har blitt prøvet i dag og hun er bare så fin:-)
Storkmor? Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Veldig koselig å se dere! For en verping det er på gang :) Herlig! Meget vellykket restaurant-debut av Elisabeth, må jeg si
Oh'rly Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Kjempehyggelig kveld, på tross av de imponerende hylene til avleggeren min. Ekstra koselig å se så mange nye bebiser og flotte struttende mager! =)
Tjorven1 Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Takk for sist alle sammen. Henger med på at det var veldig hyggelig! Og så mange vakre barn, og så snille de var.. Kjempe hyggelig og bli enda bedre kjent med dere!
venusstjernen Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg kan bare slutte meg til alt som er skrevet over : ) Dette var første gang jeg var med, og jeg var jo veldig spent på å treffe dere. Supre, positive jenter og helt nydelige barn : )) Kan si allerede nå at jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli med neste gang ; )
Månestråle75 Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Takk for sist :-) Utrolig hyggelig å treffe alle sammen! Vi må møtes igjen snart )
Kath:) Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Takk for sist alle sammen for en utrolig hyggelig kveld! Og for noen vakre barn!) Gleder meg allerede til neste treff. Det må ikke bli for lenge til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå