bumpi de bump Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei Månestråle, jeg fikk ikke gått på middagen i går, så fikk ikke hilst på lille vidunder og deg. Hvordan går det med dere, begynner dere å bli godt kjent? Hadde vært veldig kjekt å høre noen ord fra deg : )
Månestråle75 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Heihei :-) Så koselig å bli etterlyst :-D Vi har det fint både Emma og jeg. Hun spiser, sover og bæsjer ;-) Noe som er veldig morsomt er at hun begynner å bli mer og mer våken og interessert i omgivelsene sine. Gøy å se at hun ligger og studerer tingene rundt seg. Noen små smil får jeg også ) Hver dag opptager jeg noe nytt om henne. Ting hun liker - eller ikke liker. F eks så hater hun å ligge på ryggen, men på siden derimot kan hun sove på egenhånd lenge. Og så begynner jeg å skjønne forskjellen på gråtingen hennes :-) Stor forskjell på skrikingen når hun har vondt i magen kontra når hun er sulten og vil ha mat. Hun er blitt stor jente. Klærne i 50 er blitt lagt bort nå, og vi har tatt i bruk størrelse 56. På en uoffisiell måling på helsestasjonen på hjemplassen min i forrige uke veide hun 4100 gr og var 57 cm lang. Ellers er livet som mamma helt supert! Dagene flyr avgårde. Ikke noe latmannsliv dette her altså ;-) Gled deg til det blir din tur!!!
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Dette høres såååå koselig ut, er vel slik vi drømmer om å få det alle her inne :-) Gleder meg til jeg skal oppleve dette, men håper det drøyer mange uker enda !!! Stor klem til både Emma og mamman hennes :-)
Tjorven1 Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Takk for sist. Emma var virkelig vakker! Jeg må si det at disse "stork/donorbarna" er usedvanlig vakre.. Koselig å høre hvordan det går med dere, gleder meg til deg er min tur.. Kos dere videre ;-)
bumpi de bump Skrevet 29. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2009 Så hyggelig å høre nytt fra deg og lille Emma : ) Takk skal du ha! Godt å høre at alt står fint til og at dere begynner å bli ordentlig godt kjent. Håper jeg får treffe Emma, Elisabeth og andre babyer på neste treff. Leser jo så mye skryt av donorbarna her inne - særdeles vakre barn forstår jeg ; ) Håper virkelig jeg skal få lov å oppleve dette du beskriver jeg også, ja!!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå