Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article836464.ece Apotekene i Bergen er tomme for munnbind fordi folk er redd for svineinfluensa, kan tenke meg at det ikke bare er i Bergen folk har hamstret munnbind. Jeg har ikke kjøpt, har faktisk ikke tenkt tanken en gang...
cherry coke Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 hehe...nei. Og i følge ekspertene har det heller ingen hensikt så lenge man er frisk selv. Og det kan faktisk gjøre det verre, med at man er mer opp i ansiktet sitt når man bruker munnbind.
It's all about me Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Nei absolutt ikke. Dessutten frarådes det å bruke det.
Fire småtroll Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Ekspertene er uenige, men her i Norge mener de at munnbind utendørs ikke har noen effekt.. Man driver stadig å fikler opp i ansiktet for å rette på det, og fingrene er det stedet på kroppen det er mest sannsynlig at bassiluskene sitter. Samtidig som det er direkte uhygienisk ettersom det blir fuktig inne i munnbindet av pusten din. Ikke bli hostet på, og å vaske fingrene ofte er det de anbefaler her i Norge. Bruk heller pengene på noe spritbasert antiseptisk å vaske hendene med om du er engstelig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Nei, synes det blir litt for hysterisk det der...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 jeg og samboer er nok blant de minst engstelige i hele verden, så vi stresser ikke Svigermor derimot, er det ikke utenkelig at har hamstret munnbind
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 nei.. men jeg har antibac som vi kjøpte i fjor sommer når vi skal til syden.. det skal jeg, vesla å sambo bruke flittig no når han kommer hjem fra Calfornia..må nok kjøpe litt mer antibac enn det eg har, men munnbind syntes jeg blir å være for hysterisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå