Gå til innhold

Har du kjøpt munnbind? (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article836464.ece

Apotekene i Bergen er tomme for munnbind fordi folk er redd for svineinfluensa, kan tenke meg at det ikke bare er i Bergen folk har hamstret munnbind.

Jeg har ikke kjøpt, har faktisk ikke tenkt tanken en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...nei. Og i følge ekspertene har det heller ingen hensikt så lenge man er frisk selv. Og det kan faktisk gjøre det verre, med at man er mer opp i ansiktet sitt når man bruker munnbind.

Skrevet

Nei absolutt ikke.

Dessutten frarådes det å bruke det.

Skrevet

Ekspertene er uenige, men her i Norge mener de at munnbind utendørs ikke har noen effekt.. Man driver stadig å fikler opp i ansiktet for å rette på det, og fingrene er det stedet på kroppen det er mest sannsynlig at bassiluskene sitter. Samtidig som det er direkte uhygienisk ettersom det blir fuktig inne i munnbindet av pusten din.

Ikke bli hostet på, og å vaske fingrene ofte er det de anbefaler her i Norge. Bruk heller pengene på noe spritbasert antiseptisk å vaske hendene med om du er engstelig.

Skrevet

Nei, synes det blir litt for hysterisk det der...

Skrevet

jeg og samboer er nok blant de minst engstelige i hele verden, så vi stresser ikke :)

Svigermor derimot, er det ikke utenkelig at har hamstret munnbind :P

Skrevet

nei.. men jeg har antibac som vi kjøpte i fjor sommer når vi skal til syden.. det skal jeg, vesla å sambo bruke flittig no når han kommer hjem fra Calfornia..må nok kjøpe litt mer antibac enn det eg har, men munnbind syntes jeg blir å være for hysterisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...