OsloMor Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har alltid brukt Dr. Hauschka, siden den er med fysisk filter, men iflg. duden på helsekosten så forbyr EU-direktiver å selge solkrem med fysisk filter lenger. Så enden på visa er at Dr. Hauschkas sin solkrem ikke finnes lenger:-(
Promp Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei, Til min 4-åring bruker jeg solkremen fra L'Occitane. Den er veldig fin og mild synes jeg. Den legger seg heller ikke som en film utenpå huden som føles klissete, men trekker godt inn og beskytter veldig godt! Til bebissen bruker jeg ikke noe enda, han ligger godt nede i vognen sin foreløpig...
tomat15 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Vichy Enfants Spray, best i test, men dyr koster nesten kroner 200,-. Garnier Ambre solaire kids spray, nest best og koster omtrent kr 130,-. Er fra solkremtesten på klikk.no!
Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Har hørt det samme som deg, men er usikkerhet på riktigheten av det de påstår. I fjor brukte jeg en krem fra naturlighudpleie.no. Den kommer bra ut på tester gjort av grønn hverdag og det er fortsatt kun fysisk filter i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå