november prinsessa + 1 i magen Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg er nå 6+4 med nr.2, og føler magen min allerede er blitt stor, og vanskelig å skjule..... Spessielt om kvelden... Er det normalt å få mage så tidlig med nr. 2?
shalina Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Hei. Jeg tror det kan være fordi man blir litt oppblåst så den står rett ut:) Jeg er 7uker og det gjør min...
Sol85 endelig mamma! Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Eg e 6+3 og om kvelden e magen min klart større en vanlig har tatt bilde fra da eg var 4 uker og no, og eg ser betydelig forskjell. (eg gikk på pergo da eg blei gravid, så d e jo en mulighet for at d e fleire der) e nok bare tarmene og at en er oppblåst.. babyen e jo max 1 cm trur det e vanlig at magen e større om kvelden men så e d jo vanlig å få tidligere mage med nr 2 då
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 29. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2009 Takker for svar:) Ble litt roligere nå. Sambo var redd det var nor galt da jeg hadde fått mage så tidlig, for sist gikk det ca 3 mnd før den begynte å vise.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå