Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Hun er 12 mnd, og sutrer dagen lang. Om vi er i sandkassa, i hagen, på besøk... You name it. Sutrer hele tiden... Hun har såklart sine blide stunder, men syns sutringen tar overhånd, uten att det virker til att noe som helst plager henne! Normalt?? Er til å bli sprø av
Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Det er nok veldig normalt, vesla her hadde en periode rundt 1 års alderen der hun suttret mye:) Det er ikke noen tenner på gang da? Jeg kan trøste deg med at det blir bedre etter hvert:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 jeg har en som er 4 og hun sutrer enda! blir smågal og fatter ikke hvorfor hun gjør det. sukk. veldig slitsomt. Har to gutte også, de har aldri vært sånn.
Ladycaliente Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Å ja da..Hun er 11 mnd og er til å bli gaaaaalen av.. Men merker at det hjelper hvis jeg konstant aktiviserer henne eller reise til noen andre..Da hun elsker å utforske nye ting/ steder. Har inntrykk av at hun rett og slett kjeder seg hjemme.. Er slitsomt, men sikkert bare en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå