SugarIntheMorning Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har lagt på meg 14 kg allerede, og er i uke 33... Det føles ikke bra, for nå er det vel den heftigste vekstperioden som gjenstår? Hvor mye tipper dere jeg kommer til å legge på meg de siste ukene?
camillaj81 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Huff ja, du er ikke alene. Jeg har lagt på meg 20kg og har 8 uker igjen. Dette er helt tragisk. La på meg 23 sist, men heldigvis mye vann og gikk fort ned de første 15kg.
Perledykkeren Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg tipper at du legger på deg akkurat passe for deg akkurat i dette svangerskapet og når du så sitter med den lille vakre i dine armer så er alle kiloene glemt og med hele høsten forann deg med mang gode turer med vogn så vips så er du akkurat slik du ønsker å være eller var før graviditeten din. Stor "jeg er bra nok akkurat som jeg er" klem
SugarIntheMorning Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Takk:) Det var fine ord!
maiblomstbarna Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 hei, hei. :-) Ikke tenk så mye på vekta, kanskje gjør du som meg og legger raskt på deg første tiden for så å "flate ut" de siste ukene... Jeg la på meg 18-20kg de første 7 mnd og har ikke gått opp siden. Har 2 uker igjen til termin! :-) Skal sies at jeg har blitt flinkere til å spise sundt og har gått flere turer enn i starten men overhodet ikke vært fanatisk på noen måte. Så bare kos deg du og ikke bekymre deg for vekta men får du til å være litt aktiv er det supert både for deg og den lille. Lykke til videre i svangerskapet!! :-) mvh
Ayka 09+13+14 Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Jeg er 35+1 og har lagt på meg 14-15kg... Ikke er jeg spesielt høy (1,57m) heller,så det synes godt at vekta har økt. Prøver å ikke tenke så mye på det,men merker at det er litt kipt... Selvtilliten har ikke økt i takt med vekta,for å si det sånn Men håper og tror at det meste blir borte etter fødsel. Kommer til å trimme mye (har 4hunder som trenger trim),så håper å være 'meg selv' igjen ikke så aaaalt for lenge etter at lillegutt har kommet til verden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå