Gå til innhold

Hvor tung skal jeg bli? Snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt på meg 14 kg allerede, og er i uke 33... Det føles ikke bra, for nå er det vel den heftigste vekstperioden som gjenstår? Hvor mye tipper dere jeg kommer til å legge på meg de siste ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, du er ikke alene. Jeg har lagt på meg 20kg og har 8 uker igjen. Dette er helt tragisk. La på meg 23 sist, men heldigvis mye vann og gikk fort ned de første 15kg.

Skrevet

Jeg tipper at du legger på deg akkurat passe for deg akkurat i dette svangerskapet og når du så sitter med den lille vakre i dine armer så er alle kiloene glemt og med hele høsten forann deg med mang gode turer med vogn så vips så er du akkurat slik du ønsker å være eller var før graviditeten din.

Stor "jeg er bra nok akkurat som jeg er" klem

Skrevet

Takk:) Det var fine ord!

Skrevet

hei, hei. :-) Ikke tenk så mye på vekta, kanskje gjør du som meg og legger raskt på deg første tiden for så å "flate ut" de siste ukene... Jeg la på meg 18-20kg de første 7 mnd og har ikke gått opp siden. Har 2 uker igjen til termin! :-) Skal sies at jeg har blitt flinkere til å spise sundt og har gått flere turer enn i starten men overhodet ikke vært fanatisk på noen måte. Så bare kos deg du og ikke bekymre deg for vekta men får du til å være litt aktiv er det supert både for deg og den lille. Lykke til videre i svangerskapet!! :-)

mvh

Skrevet

Jeg er 35+1 og har lagt på meg 14-15kg... Ikke er jeg spesielt høy (1,57m) heller,så det synes godt at vekta har økt. Prøver å ikke tenke så mye på det,men merker at det er litt kipt... Selvtilliten har ikke økt i takt med vekta,for å si det sånn :P Men håper og tror at det meste blir borte etter fødsel. Kommer til å trimme mye (har 4hunder som trenger trim),så håper å være 'meg selv' igjen ikke så aaaalt for lenge etter at lillegutt har kommet til verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...