Mamma+2 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Skal flytte dit til sommeren,...kjenner ingen og er spent på om det er ålreit å bo der? barnet er så stort at han skal på skolen...jeg er hjemmeværende pga kronisk sykdom.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Det er flere her inne fra Nedre og Øvre Eiker, samt Drammen. Theomammisen, Blekkis, jeg, tonjuz, tommlingene, og veldig mange mindre kjente nick. Det er flere DiBgrupper på facebook også for Drammen og omegn, meld deg inn der:) Og velkommen til området! (jeg bor på Konnerud forøvrig, ikke i Krokstadelva.)
elskerlivet Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 jeg bor også i Drammen, og har en skolegutt som begynner i 2. klasse til høsten!!
shari_z Skrevet 29. april 2009 #4 Skrevet 29. april 2009 Jeg bor også i Drammen, har en jente på snart 8 år og en jentebaby på 6 mnd. Er i Krokstadelva og området ofte (svømming i Mjøndalen, handling på Buskerud Storsenter, den nye Barnas Hus, osv). Synes det er fint der, og kunne tenkt å flytte dit selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå