Gå til innhold

Noen som bor i Krokstadelva??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte dit til sommeren,...kjenner ingen og er spent på om det er ålreit å bo der?

 

barnet er så stort at han skal på skolen...jeg er hjemmeværende pga kronisk sykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere her inne fra Nedre og Øvre Eiker, samt Drammen.

Theomammisen, Blekkis, jeg, tonjuz, tommlingene, og veldig mange mindre kjente nick.

Det er flere DiBgrupper på facebook også for Drammen og omegn, meld deg inn der:)

 

 

Og velkommen til området!

(jeg bor på Konnerud forøvrig, ikke i Krokstadelva.)

Skrevet

jeg bor også i Drammen, og har en skolegutt som begynner i 2. klasse til høsten!!

Skrevet

Jeg bor også i Drammen, har en jente på snart 8 år og en jentebaby på 6 mnd. Er i Krokstadelva og området ofte (svømming i Mjøndalen, handling på Buskerud Storsenter, den nye Barnas Hus, osv). Synes det er fint der, og kunne tenkt å flytte dit selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...