Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare nok et eksempel på at jeg ikke forstår enkelte mennesker..... utrolig hva folk gjør for penger. På den andre siden er det vel ikke helt normalt å bæsje i dusjen hos venner og familie. Litt tragisk kanskje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg holdt på å le meg igjel... hehe... det programmet er så sykt genialt bra. hva folk gjør... hehehe..

 

men hun som sitter der nå virker langt bedre en mange av de andre... hehe

Skrevet

Bæsje i dusjen?? Gjør folk virkelig det? Og hos andre?? ÆSJ!!

Skrevet

kanskje typen tenner på det?

Skrevet

Synes de som stiller opp virker rett og slett mindre smarte.

Skrevet

selvfølgelig er de det. ingen smart person blir med på noe sånt. men det gjør det ikke noe mindre morsomt... hehe

Skrevet

Hun virker jo unektelig stolt over hva hun har gjort da...Huff :s

Skrevet

hehe... ja men hva er verst, gjøre ting du er flau over og fortelle det på tv eller gjøre ting som du er åpen om og fortelle om det på tv. jeg tror jeg har langt større spøkelser i skapet en den dama der.

 

hun hadde i det minste litt personlighet

Skrevet

haha. Hu her var jo en av de bedre da, på tross av at hun har bæsja i dusjen til folk. Haha, skulle likt å vite historien bak det der, siden hun lo sånn når spørsmålet kom...

Skrevet

Å nei! Jeg glemte det. Er like sjokkert hver gang, men lar meg likevel underholde av det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...