Gå til innhold

Skolesekk til 6åringen min! Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å se etter skolesekk! Hvilke kriterier har dere når dere kjøper sekk?

Noen anbefalinger?

Har sjekket noen tester, men er de fra i fjor eller tidligere er de litt "nytteløse" fordi de nye modellene ofte kommer med forbedringer ight fjoråret!

Skal til Oslo på venninetur, noen steder man går med godt sekke utvalg?

Vurderer Troll, Bergans, Beckman.... noen fler?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har beckman og er SUPERFORNØYDE, langt over halvparten har disse sekkene, mye reguleringsmuligheter, godt polstra i rygg og i i bæreselene, magebelte og brystbelte for bedre tilpassing, egen lomme til å ha saftflaske i nede i sekken så du ikke får oversvømmelse nedi der og ødelagte bøker, beskjedmappe, regntrekk, og i det store og hele en utrolig god sekk. 2 av barna i klassen til sønnen min som hadde troll-sekker har byttet de ut da de ikke satt godt på ryggen til barna. Bergans-sekkene er smale, og er vanskelig å få plass til alt i syns jeg da.. Så jeg vil på det sterkeste anbefale beckman sin sekk!!!

Skrevet

Tusen takk!

Den høres jo helt suveren ut! Kikka på noen, og likte strammingsmulighetene på selene også, over brystet bl.a.

Ser de har mange ulike farger og mønstre, men tror motivene har endret seg lite de siste årene. Har årets/høstens modeller kommet inn i butikkene ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...