Gå til innhold

Skolesekk til 6åringen min! Hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne å se etter skolesekk! Hvilke kriterier har dere når dere kjøper sekk?

Noen anbefalinger?

Har sjekket noen tester, men er de fra i fjor eller tidligere er de litt "nytteløse" fordi de nye modellene ofte kommer med forbedringer ight fjoråret!

Skal til Oslo på venninetur, noen steder man går med godt sekke utvalg?

Vurderer Troll, Bergans, Beckman.... noen fler?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var slik at alle førsteklassingene fikk den orange sekken jeg - som dem bruke første året på skolen..

Skrevet

Det har jeg hørt at de gjør noen steder, men ikke her hos oss...

Skrevet

hei begge ungene mine har fått disse orange sekkene å brukt de i 1 klasse, men gutten min skal nå begynne i 2 til høsten og jenta mi i 4 til høsten så da er jeg også på jakt etter nye sekker til de til høsten. jenta mi har hatt troll sekk nå i 2 og 3 klasse, er fornøyd med utenom at jeg synes den har gått for fort i stykker og ikke har tålt så mye... egentlig burde hun fått ny sekk nå så slitt er den enda hun ikke har brukt den 2 fulle år engang og denne sekken fikk terninkast 5. Sidelommene utapå sekken gikk i stykker etter et halvt år, men så er de av netting å da og nå har den tynne plast plata som sitter inni sekken blitt ødelagt og sekken er slitt både inni og utapå og klypene til å lukke igjen sekken med er også blitt ødelagt nå nettop Så det blir nok ikke troll her igjen iværtfall, nå vil jeg prøve noe annet.

Skrevet

Begge barna har nå Berganssekker. Vi hadde Beckmann til skolegutten, men den satt ikke så godt på ryggen hans og ble fort ødelagt.

Bergans er solid og sitter veldig godt på ryggen. Har ingen problemer med å anbefale den.

Skrevet

Min gutt går i første klasse nå. Han vant slik Beckmann sekk som han brukte første halve året. Men har nå kastet den i søppelet og kjøpt Bergans sekk til han. (en god stund siden nå). Etter det har han ikke en gang sagt at han har vondt i ryggen. Før klaget han ofte på dette. Beckmann sekken var også veldig tung, satt utrolig vondt på ryggen (merket vi etterhvert).

Så jeg vil anbefale Bergans:) Der følger også med knall gult regntrekk som jeg syntes var veldig bra å bruke dette når det var mørkt ute. Viser godt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...