Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ida er 4 mnd (hun har lagt seg og jeg har ikke noe bedre å gjøre enn å surfe på nettet)

hun har fått noen plagg jeg ikke skjønner helt.. de er jo fryktelig upraktiske for små babyer som ligger mest og kaver og spreller.

harde dongeribukser uten mykt for o.l

hun har mest bare brukt body og strømpebukser. føler ikke for å kle henne opp i ubehagelige plagg.. er utrolig mye søtt til dem da. så det er vanskelig å la vær å kjøpe..

har dere fått mye som er mest fordi det bare er søtt, men null praktisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er alle 3 barna mine i seng og jeg har 1000 andre ting å gjøre men surfer på nettet likevel =)

Har fått endel upraktiske klær ja. Dongeribukse har jeg aldri hatt på jenta mi på 5 mnd, men har flere dongeribukser liggende ja. Har egentlig brukt mest hele sparkebukser, gjerne med armer, de er så myke og gode. Ingenting som sklir opp eller ned;) Ellers har hun fått mange fine og upraktiske kjoler....

Skrevet

hehe. har jo litt lekser og oppvask, meeeeen :P hehe

hva har du tenkt å bruke til sommeren på henne? syns også at det er litt plagsomt med alt som sklir opp hele tiden.. lar henne nok bare ligge i kortermet body under parasollen

Skrevet

Det blir vel bodyer med kort arm og så har jeg fått en nyyyydelig body/drakt med korte ben og korte armer. Den gleder jeg meg til å bruke!!!! En liten body med myke sommerbukser høres også bra ut;)

Skrevet

er jo utrolig masse fint i butikkene da.. disse tynne sommerkjolene.. eller f.eks ei som la ut bloggen sin her som har sydd noen sykt søte kjoler :)

har kjøpt sånn sommerhatt hehe.. hun ser helt latterlig herlig ut i den...

Skrevet

er enig i at dongeri bukser kan være upraktiske. Men da sønnen vår var litt mindre, lå mer i ro (er nå 7 mnd å kryper så en reser), merket jeg enkelte "joggejakker". Legg merke til de stooore hettene, som gnager og klumper når en ligger. dersom en har hetten over hode ser en ingenting, for hettene er større, eller like store som hele jakka,

Skrevet

ja,hvorfor i all verden skal de putte en hette på alt til små babyer...

skikkelig upraktisk,og vanskelig å finne noe uten!

Skrevet

Stive dongeribukser er helt ubrukelig ja, men det rareste vi har fått til tassen her er ørsmå skjorter med VEST til, i str 56 :P Bruker da ikke skjorte og vest på en tass som bruker str 56 vel...

Gjest amandine
Skrevet

A propos hettegensere, det gjelder ikke bare de minste! Scenario som følger: 5 år gammel gutt i bhg m hettegenser(litt stor og tøff genser) skal ha fleece(selvfølgelig med hette) under regntøyet(selvfølgelig med hette).... DET ER PRAKTISK, DET! Argh! Og datter på 6 insisterer på at jeg klipper og lager krage istedet, hun synes det er klumpete med hette..

Og til minstemann på 6 mnd...don't get me started...

Skrevet

Hettejakker og snekkerbukser topper listen her. Veldig upraktisk. :(

Skrevet

de hettene ja.. hihihi :P

off. er mye fint tøy vi ikke får brukt på ho..tror ca 90% av alle jakkene vi har fått er med hetter..

får ikke bytta det meste heller :(

Skrevet

Enig med Collette. Snekkerbukser på gutter blir som kjoler på jenter, helt håpløst.

Jeg brukte kun body og myke bukser når lillemann var baby, helt genialt. Var ikke SÅ begeistret for sparkebukser da.

Skrevet

jeg har maaange arva hettegensere, liker dem ikke! bruker det nesten ikke på 2 åringen min heller. liker mest tynne vanlige gensere.

snekkerbukser på minstemann er upraktisk og de er ofte ganske stive ja. og alle disse stive olabuksene, uff.

en annen ting med hettejakker er de store, harde og klomsete glidlåsene, det virker ubahgelig å ligge på...

kremt... jeg brukte skjorte og vest på mini, strl 62 da... men det var ikke så praktisk nei, men veldig søtt i jula :o)

Skrevet

Hihi ja, søtt i jula! Men min er født 29.12 og kunne bruke 56 uti januar...haha.

Men 17.mai skal han ha på skjorte og vest altså ;)

Skrevet

hehe! bra dag han er født på da, bursdagen min :o) hihi!

Skrevet

På julaften hadde gutten min på 6 uker dressskjorte med vest og lita sløyfa, så e sikkert ment til å pynte sæ med MintCondition ;-) Ikke til hverdags liksom :-)

Ellers kan æ ikke forstå ka hettejakker har på babya som ligge på rygg hele dagen har å gjøre på butikken engang? Må være veldig ubehagelig :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...