partyoffive Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi er fasinert av området. Hores idyllisk og rolig ut der ute? Noen som har bodd/bor der? Men hvordan er det med reisevei inn til Asker/Sandvika samt Oslo? Noen som pendler denne veien til jobb?
Mom2Two Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Øde? Jeg synes det er altfor langt fra Oslo, men jeg liker å bo sentralt.
Gulosten™ Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Lommedalen og Bærums Verk er det beste stedet på jord Hilsen Patrioten. Hehe. Det er et stykke inn til Oslo Sentrum, 3 kvarter med bussen og en halvtimes kjøring omtrent, og nei - det er IKKE øde. Masse folk som bor der, flere skoler (jeg har gått på flere av dem ), butikker og til og med et kjøpesenter. BensinstasjonER, idrettshallER, bondegårder, Burudvann med bademuligheter, ekstrem nærhet til marka, samtidig sentralt. Er jo ikke langt til Sandvika heller
partyoffive Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 ja liker også og bo sentralt, men ikke i by. Liker Asker og Sandvika, men dyrt og etablere seg der nå man kommer m/kapital fra USA, he-he. Vi må kjore ut dit en tur og se.
Hikken Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Helt fantastisk! Har bodd her hele livet, og skal pokker ikk bort herfra! Er kjempefine bussmuligheter, og det er under ti min med bil tilSandvika, så SÅ øde vil jeg ikke påstå det er :-) Fine skoler, fine barnehager, sinnsykt fine turområder :-D Heia dalen!
partyoffive Skrevet 28. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2009 Synes det hores fint ut jeg. Må ta en tur og kikke ut. Nå bor vi i Royken, så vrre enn det kan det jo ikke være, he-he.
Shinyogsmåen Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Kommer vel litt ann på hvor langt inn til lommedalen du hadde tenkt. Bussene går ikke ofte strekningen bærums verk - lommedalen. Så er du avhengig av buss ville jeg ikke bodd for langt unna BV. Ellers synes jeg lommedalen er idyllisk og fint =)
Gulosten™ Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Har bodd innerst der hvor bussen snur og jeg, og klarte meg fint Gikk på skole på Bekkestua da bussene streika, da sykla vi! Sånn var det med den saken. Da var vi riktignok 16-17 år, og før det går man jo på skole i bygda. Sykkel er flott å ha i Dal`n. Kunne godt tenkt meg å bo der igjen, savner det så utrolig Hele miljøet, alle oppover og nedoverbakkene, Rimi, Helsethallen... ÅÅÅÅÅÅ... Mor eg vil tebake!!! Hahaha
partyoffive Skrevet 29. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2009 He-he - kan du ikke flytte tilbake da 'dulosten'? Bor du langt unna nå da? Snakker de dialekt der forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå