Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Det er ikke det at jeg ikke er sulten... For det er jeg hele tiden omtrent uansett hva og hvor mye jeg spiser... Det er bare det at jeg har ikke lyst på noe som helst! Eneste jeg faktisk har lyst på er surmix, rømme, og chips med salt og pepper... Ikke rare dietten akkurat ! Middagen som jeg ellers har likt særdeles godt smaker ikke i det hele tatt nå lenger. Noen tips til hvordan jeg skal komme meg gjennom dette, og kanskje få i meg litt mer? Jeg spiser knekkebrød med både hvitost og brunost, og spiser en del frukt og drikker mye juice men jeg føler bare at det er alt for lite! Vær så snill å kom med noen råd dere so har noe å bidra med :-(
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde det på akkurat samme måte. Hadde ikke lyst på noe en periode. Klarte å tvinge ned et knekkebrød i ny og ned og kanskje et par biter av middag. Kunne gå en hel dag og bare ha spist et halvt knekkebrød. Vet ikke hva man kan gjøre, men det er viktigere å få i seg noe enn ingenting, selv om det bare er frukt, rømme eller knekkebrød. Det gikk gradvis over etter en måneds tid. Jeg var også så innmari sulten, magen vrengte seg så sulten som den var, men jeg ville ikke ha noe, for da ville jeg bare brekke meg av tanken. For mye vann ble jeg også kvalm av. Men spis det du har lyst på. Det viktigste er at du får i deg litt næring og at magen ikke er helt tom, slik den var hos meg. Jeg drømte om jordbær og ferske reker, men det var selvsagt umulig å få tak i hvor jeg bor, i mars måned. Jeg kunne spise sitron som en vanlig appelsin, det var vel det eneste jeg hadde lyst på som jeg kunne få tak i Det er jo masse næring i frukt, juice, hvitost og brunost. I tillegg får du karbohydrater og fiber av knekkebrød, så det er ikke så aller verst Har ikke noen veldig gode råd, men så lenge du ikke kaster opp alt du spiser, så går det nok bra ..og spis jevnt og regelmessig. hver 2. time. Hvor langt er du på vei forresten?
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Oisann, nå føler jeg meg egentlig heldig her jeg sitter! Får heldigvis i meg en del mer enn hva du fikk da :-) har ikke kastet opp i det hele tatt underveis, men nå smaker alt bare fælt. Ikke noe bedre d føler jeg... Er komt til 14+2, så ikke så kritisk kanskje?
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Huff...har det sånn om dagen jeg og. Er veldig sulten, men ingenting som frister:-( Spiser bare for at jeg må spise...vært litt hektisk den siste uka, så kan jo være derfor og. Et tips som funker for meg er å spise før jeg blir knall sulten...da blir jeg gjerne kvalm og uvel og da vil jeg hvertfall ikke ha mat.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg fikk tilbake matlysten da jeg var ca 13-14 uker på vei. Den er ikke helt på topp ennå. min samboer må minne meg på å spise, for jeg blir ikke spesielt sulten lenger. Tror magesekken måtte ha krympa eller noe:) Men det er godt å slippe å være hekta på snop og sjokolade ihvertfall, det er jeg til vanlig og jeg var livredd for at det skulle forverre seg i svangerskapet, men neida, heldigvis ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå