Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 De fleste vognene vi har hatt, har jeg ikke hatt noe annet forhold til enn at de er bruksting - og jeg har solgt flere vogner. Men til minsten har vi en Teutonia Elegance duo vogn, som er så nydelig. Den har gammeldagse kurver, men er nett og praktisk. Og et klassisk design som holder seg. Og så understell i krom, det er det nesten ingen som har lenger. Problemet er bare at sambo mener vi kan selge den, siden vi har ei mindre trille stående også. Jeg er med på tanken, men holder litt igjen likevel.... Jeg har mest lyst å ta vare på den, og kanskje den blir brukt i fremtiden til evt barnebarn. Men jeg skjønner jo at det kanskje er tullete å sverme sånn for ei vogn.... Hva hadde dere gjort ?
HTC Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Solgt. Det er ant MANGE år til dere får barnebarn.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Solgt den:) Men vi har ikke plass til å lagre heller, og så kjedelig om den skal bli stygg også etter mange års lagring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå