Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Stygt å si det, men noen babyer er bare kjedelige rett og slett. Mens andre er kjempesøte og gjør mye morsomt. Er tante til en liten gutt som rett og slett er en liten sutreunge, bare griner og vil sitte på mammas fang. Han er 16 måneder og kan enda ikke gå, rett og slett litt sen i utviklingen, eller er dette normalt? Merker at det er vanskelig å få kontakt med han, ingen respons på noe, han smiler skjelden og virker ikke som han skjønner simple ting som hei og hadet osv. Er ikke noe galt med han sånn mentalt, men han er bare kjedelig. Fælt å si det, men er det slik at alle barn er søte? Har dårlig samvittighet for at jeg syns dette om den lille gutten, men etter å ha vært sammen med han i fem minutter mister jeg rett og slett interesse for han. Andre barn kan jeg være opptatt med i timesvis...hufff...
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Min erfaring er at mine egne barn er best, hehe. Så for hans egne foreldre er han sikkert interessant. Det er flere barn som ikke går før de er 18 mnd uten at det er unormalt.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Nå er det ikke sånn at barna er født for å underholde deg da.....
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Ingen barn er like. Noen glimter til i litt større alder. Synst det er like slitsomt med unger og foreldre som krever at ungen skal styre hele showet, hele kvelden. Kan bli litt for mye av det gode og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå