Gå til innhold

Hvor har de finest babybunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel i grunnen en smakssak da, men hvor kjøper/kjøpte dere bunad til den lille? Ikke ekte bunad da, men disse som finnes overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns by-torinn sine er fine. De har nettbutikk og flere festdrakter til 399.

Skrevet

Har ikke tenkt å kjøpe selv, men har sett noen fine fra Name It newborn. Kostet vel 400 kr med skjorte. Veldig søte.

Skrevet

World of Kids har også søte bunader :-)

Skrevet

Men jeg sjekket de du anbefalte, Frk Freken, de var jo virkelig fine. Har alltid tenkt at små barn har det ubehagelig i bunad, og det skal i alle fall ikke mine barn tvinges inn i, men lurer på om jeg må svelge en eller to kameler. Tror jammen vesla må få en slik til neste år:-)

Skrevet

Jeg har en fra By-Torinn, kjøpt på husfliden. Helt grei. Syns de festdraktene de har til litt større barn er finere.

Skrevet

Jeg har også sett fine bunader på Name It,de har 2 forskjellige farger..:)

Skrevet

Lille gutten min har fått bunad fra By-Torinn, modellen som heter Birk. Synes den er kjempefin, og fikk masse skryt på lørdag da vi var i konfirmasjon! :)

I Bergen er forresten By-Torinn-bunadene billigst på Sartor senter, der koster Birk-modellen 299,- (399,- alle andre steder jeg har sett).

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk en "bunad" altså, en festdrakt, på Coop OBS! her om dagen. Merket er Små-Troll, og den ser kjempefin ut!:) Gleder meg til å prøve den på lillemor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...