Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vi har lyst til å prøve, så da lurer jeg på hva den beste stillingen å begynne med er. Kan forestille meg at det er at jeg sitter på knærne bøyd forover og at han står bak meg, at jeg er mest åpen da. Kan noen komme med tips?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 vi ligger på siden:) i "skje":) han bak meg. syntes det er best, for da bestemmer jeg tempoet til å begynne med selv;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 ser det er delte meninger her ja, jeg syns det er best når jeg ligger på magen for da er jeg mest avslappet. har funnet ut det er det viktigst og ligge godt og behagelig slik at jeg er avslappet, er jeg ikke avslapet gjør det bare vondt
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Vi prøvde oss på analsex en gang i fylla, jeg stod da på alle fire, og jeg kan ikke si annet enn at det var fryktelig vondt og ubehagelig! Vi brukte da heller ikke glidekrem eller noe, og det var sikkert ikke så lurt nei... Men, her om dagen fant jeg ut at jeg skulle prøve selv (han var ikke hjemme), da brukte jeg noe som heter Anal Ease først, og lot denne virke noen minutter mens jeg stimulerte klitoris. Deretter tok jeg glidekrem på dildoen og første denne forsiktig opp i analen, mens jeg lå på rygg. Det gjorde overhodet ikke vondt, var bare sinnsykt deilig, og jeg tror jeg fikk orgasme på under et minutt... Eneste jeg savnet var mannen - hadde vært helt fantastisk om han hadde kunnet fylle opp det andre hullet! Med andre ord, prøv dere frem, og bruk hjelpemidler, så kommer det til å gå veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå