Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 I dag har jeg vært å hentet gratis barnepakke på Rimi og på Apoteket ;o) Moro med gratis dille ting ;o) ANBEFALES (",)
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 å, hvordan og hvorfor får du hentet det? hva får du og hva må du vise/ta med for å få disse gratis pakkene da? Nå ble jeg nyskjerrig...
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Gå inn på "Rimi.no" og bestill gratis barnepakke. Da får du tilsendt et brev i posten som du leverer i nærmeste Rimi butikk. Denne pakken inneholdt; -en sutt -en avent magic tutekopp -liten tube tannkrem (en til barn+ en til voksen) -en pakke libress nattbind -to små pakker med våtservietter -noen bleier -en liten flake baby olje Så kan du gå inn på http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/gratis_babypakke/gratis_babypakke Den inneholder bl annet; -12 stk. Pampers New Baby bleier -Body fra Lindex -Mam smokk -Fisher Price rangle -Bok fra Sandvik -Sebamed vaskeservietter -En tube Zendium første tann 15 ml -Neutral dusjgele 30 ml MORRO ;o)
trolla <3 <3 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Er vist litt forskjellig innhold i de pakkene fra apoteket. Henta min her om dagen og fikk ikke med body, rangle eller vaskeservietter. Fikk babyskjeer fra fisher price istedet. Men KOS!!
mai^prinsessa Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Hvor lenge er det til din termin? Venter enda på min hentelapp fra rimi.. Har rett over 5 uker til termin... Jeg fikk henta libero pakken hos Lindex igår.. Den inneholdt; en pakke bleier, en pakke våtservietter, en pakke med 5 stk (tror jeg) engangs skifteunderlag, en pakke med 5 stk engangs tørrservietter, en duppeditt til å henge på vogna/senga/etc, en lue og et par tena lady truseinnleg... Kjempe kjekt med gratis ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå