lille_prinsesse Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg er veldig i tvil om jeg skal ta det. Jeg er 24 uker på vei og har tenkt veldig på det her. Vi vet allerede at det er en liten jente inni der. Men jeg tenker at når man drar på 3D så ser vi alt. Ansiktsform og hele pakka. Ingenting som blir overraskelse lissom. Hva syns dere??
Strangers out of Blue Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Vi skal ta 3D neste uke, og vi gleder oss. For samboeren min var det egentlig ikke så viktig, og etter den ordinære ultralyden forsvant litt av stasen med det for min del også - siden vi ble så beroliget av den. Vi pratet litt om det, og kom frem til at vi ønsket å ta 3D likevel - nå som vi hadde sjansen. Heller gjøre det nå, enn å angre på at vi ikke gjorde det når Nøtta er født... Da er det bittelitt for sent..
imoen Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Vi har valgt å la være. Vi vet at det er en liten gutt i magen, så vi synes at det skal være en liten overraskelse hvordan han ser ut. En liten bonus.
*mini me* Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Anbefalles på det sterkeste.. Var utrolig artig å se Storesøser på 8 var super spendt og syns det var stas... Verdt hver krone
Lykkelig_83 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Jeg er 39+2 og jeg ville ikke ta det før,men så har jeg begynt og tenke litt over det.. nå angrer jeg for at vi ikke tok det..Koselig og ha bilder gjennom de 9 månedene du har gått og bært babyen i magen din..så jeg anbefaler det selv om jeg ikke har gjort det selv..*angre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå