*toppris* Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 her blir det nok frustrerte fruer eller paradise... ikke helt bestemt meg... noe mer som er verdt å se?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Flaut å innrömme det, men Paradise har tatt over livet mitt Det danker til og med ut Frustrerte!! Så her blir det Sykehuset og Paradise...
Med november-nurk i magen <3 Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Helt klart Frustrerte fruer! Jeg følger ikke med på Paradise..
MorStine+jente09 Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Sambo skal se fotballkamp, så blir lite tv på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå