AdrenaLine Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen som har noen tips her? Gjerne fordeler/ulemper ved de forskjellige...
Snuppa & llillebror Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Super Nova - rett og slett super. Vi kjøpte Philips først, men da tok vi inn naboens barn og deres fars nattasang og, he-he...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Vi har avent sin og den er vi kjempefornøyd med! Det er kansje philips det, men har ikke hatt noe prob me naboen:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 kjøp den som kom best ut i test på foreldre og barn.. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/article2226209.ece den kjøpes bl.annet på clas ohlson.. vi kjøpte den der, og er superfornøyd..
Gjest Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Nei, nei, nei, IKKE kjøp den! Har vært utallige innlegg på DB om denne med ekstremt missfornøyde brukere, har også 2 venninner som kjøpte denne og angret seg etter kort tid. Sikkert noen som er fornøyd også,men har hørt veldig mye negativt om denne. Da henger jeg meg heller på anbefalingene av Super Nova, har prøvd noen ulike, og Super Nova er rett og slett litt unik synes jeg. Den er dyr, men verd pengene om man bruker babycall mye.
sofimone Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 jeg har hatt doro, og var fornøyd med den. eneste minuset var at jeg kjøpte den hvor den delen som skulle være hos babyen hadde ledning, og var avhengig av stikkontakt. men doro har en hvor man ikke trenger det også. tok bare inn naboen en gang, men så var det også noen hundre meter til nærmeste nabo der vi bodde før.
AdrenaLine Skrevet 28. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2009 Hmmm... Ikke lett det her. Fortsett å kom med tips og erfaringer
Gjest eelis+spire Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Hvordan i himmelens navn klarer dere å få inn naboens signal??
Mamma og lillegutt Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Vi har endt opp med Doro sin, den med 2 håndholdte enheter. (Doro BM 35+1) Den koster ca 700 kr med levering hvis man kjøper den på nett. www.komplett.no eller http://www.butikken.no/PartDetail.aspx?q=p:932175;c:100236;r:kelkoo Har ikke tatt den i bruk ennå, men har hørt fra andre at den er mer enn bra nok. Den ene delen må stå i stikkkontakt, denne kan stå på barnerommet. De to håndholdte kan også brukes mot hverandre, så du kan f.eks bruke de i vognen. Tror de skal ha bra rekkevidde, og greit med kanalvalg. Lykke til med valget.... det er ikke lett
AdrenaLine Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2009 Takk for tips! Er det slik at man bør unngå å kjøpe det naboene har for å slippe å ta inn hverandres signaler?
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Har super Nova og Philips(den dyre, ca 1600 kr). Super nova er super med tanke på batterikapasietet og rekkevidde, men jeg synes den bråker mye. I stedet for å gi barnets lyd skraper den ved smålyder. Hvis en bruker den på natten blir den veldig forstyrrende om barnet er småurolig. Philipsen er jeg fornøyd med, bortsett fra at batteriene er kjempedårlig. Lydkvaliteten er veldig god og vi tar aldri inn noen andre(den er digital), det har jeg gjort med super novaen. Skal du bruke dem mest hjemme, ville jeg gått for philips, men skal du han den mye med ut å farte, blir batteriene for dårlig.
AdrenaLine Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2009 Godt poeng det med batteriene... Naboen har faktisk Philips og de klarte å ta inn naboene på den andre siden igjen da, men jeg vet ikke hva naboene der igjen hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå