Gå til innhold

Noen som har prøvd modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig ikke noen tilhenger av "alternativ" medisin/behandling. Men jeg er også redd for å gå over og vurderer derfor om jeg skal prøve modningsakupunktur. Med nr 1 ble jeg satt i gang 8 dager over termin, med andremann startet det av seg selv 3 dager over.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mye vits i hvis det ikke er beg. å bli modent. Jeg fikk det av min jordmor. I tillegg strippet hun meg. På vei hjem var riene allerede i gang. Ungen ble født dagen etter.

Skrevet

Startet i uke 37 og fikk 4 behandlinger - ble veldig moden tidlig da - og fikk baby 5 dager før termindatoen.. Er helt sikker på at det hjalp meg, har stor tro på det etter dette sv.skapet!

Skrevet

På min første barselgruppe var det 2 som hadde gått til modningsakupunktur. Hos begge hade barnet snudd seg med baken ned, i forbindelse med behandlingen. Ble keisersnitt på begge. Ble derfor litt skeptisk jeg da, men et kan jo ha vært tilfeldigheter....

Skrevet

Hadde to behandlinger før jeg fødte tre dager før termin, skulle hatt siste behandling den dagen vannet gikk - men det var det jo ikke no vits i ;-) vet ikke om det var aku eller bare tilfeldigheter, men uansett var det digg å ikke gå over!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...