UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 I dag tisset en unge i gata på utelekene til ungene våre! Jeg snakket jo til han om at det ikke var akseptabelt, men jeg sa også ifra til moren. Jeg tenker som så at jeg ville likt å vite det hvis guttene mine gjør slike ting(ja, jeg veit jo at de heller ikke er noen engler =P) Kanskje litt bagatell å "sladre" på men. Som sagt ville jeg visst om ungene mine oppførte seg sånn. Hva synes dere, var det dumt? Eller hadde dere gjort det samme?
cherry coke Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hvor gammel var han? Synes det er greit å gi beskjed...jeg vil iallefall ikke ha utpisset uteleker..*isj*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 hehe... det må da være lov å si i fra at det ikke er greit at barn tisser på andres ting.. hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 28. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2009 Ca 4 trur jeg. Det virka ikke helt som han skjønte at det var galt da jeg prata til han. Kan jo selvfølgelig være at han synes det var ubehagelig at jeg prata til han =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå