Lolisen Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen som har blitt operert i ung alder? Må man betale dette selv? Lurer også på om det er anbefalt å vente til man er ferdig med å få barn? Har en VELDIG uthevet åre som går rundt benet over kneet og nedover leggen.. Det er ikke så fint.. er 25 år.
Gjest Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Kan ikke svare på alt, men kan svare at man kan få det dekket. Mamma tok slik operasjon for noen mnd siden og hun fikk den dekket i hvertfall.
Lolisen Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Takk for svar! Hadde hun mye smerter i ettertid?
kajfla Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 JEg har gjort det da jeg var 20. Fikk det dekka. Nei var ikke mye vondt etterpå. Jeg var bare overlykkelig over ENDELIG å være kvitt det. Nå er jeg gravid med nr 2 og har begynt å få det tilbake igjen. Skal operere etter dette svangerskapet. Det er ganske vanlig å få det under svangerskapet, men hvis det plager det veldig så hadde jeg tatt en operasjon nå og så evt en etter fødselen..
Tonita Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Jeg fjernet 3 åreknuter da jeg var ca 27 år gammel. Hadde 2 svangerskap bak meg. Betalte kun egenandel. 300-400 kr tror jeg det var. Gikk veldig fort, og kjente ingen ting. Sykemeldt 4 uker etterpå. Da måtte jeg være mye i aktivitet og ellers sitte med beinet høyt og bruke støttestrømpe natt og dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå