Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt operert i ung alder? Må man betale dette selv? Lurer også på om det er anbefalt å vente til man er ferdig med å få barn? Har en VELDIG uthevet åre som går rundt benet over kneet og nedover leggen.. Det er ikke så fint.. er 25 år. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på alt, men kan svare at man kan få det dekket. Mamma tok slik operasjon for noen mnd siden og hun fikk den dekket i hvertfall.

Skrevet

Takk for svar! Hadde hun mye smerter i ettertid?

Skrevet

JEg har gjort det da jeg var 20. Fikk det dekka. Nei var ikke mye vondt etterpå. Jeg var bare overlykkelig over ENDELIG å være kvitt det. Nå er jeg gravid med nr 2 og har begynt å få det tilbake igjen. Skal operere etter dette svangerskapet. Det er ganske vanlig å få det under svangerskapet, men hvis det plager det veldig så hadde jeg tatt en operasjon nå og så evt en etter fødselen..

Skrevet

Jeg fjernet 3 åreknuter da jeg var ca 27 år gammel. Hadde 2 svangerskap bak meg. Betalte kun egenandel. 300-400 kr tror jeg det var.

Gikk veldig fort, og kjente ingen ting. Sykemeldt 4 uker etterpå. Da måtte jeg være mye i aktivitet og ellers sitte med beinet høyt og bruke støttestrømpe natt og dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...