Artica Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Tror nesten at jeg blir gal. Det klør i øyne og hals, så ille som nå har jeg aldri vært. Er det allergi medisin som er safe å ta mens man er gravid, jeg er i 19 uke
vennendin Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hei! sliter med det samme selv.. Kan få medisin mot det.. Men kun av den gamle typen som man blir så trøtt av.. Om vi ikke er trøtt nok fra før
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Det aller meste er trygt - man bare forsker ikke på det (av etiske grunner), så derfor er det ingen som kan garantere 100%. Jeg går på cetirizin tablettter og livostin øyedråper, begge deler er godt kjente merker med lang "fartstid" bak seg, og man har ingen holdepunkter for at noen av virkestoffene på noe vis er skadelig for fosteret. Kom deg til legen og be om hjelp! Kan jo ikke gå rundt sånn en hel pollensesong :-)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg sliter også nå for tiden. Driver å tar akupunktur, men ser ikke ut til å hjelpe meg iår... Så da får jeg vel ta å krype til legen da.Har egentlig ikke lyst til å ta noen medisiner nå...
Artica Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Har ikke lyst til å ta medisiner jeg heller, har klart meg uten i de tre andre svangerskapene mine. ¨Nå vet jeg virkelig ikke om jeg klarer mer. Klarte meg så vidt igjennom Hassel pollen, og tenkte at da blir iallefall ikke bjørkepollen værre:( I morgen er det meldt om 17 varmegrader, så da blir det vel et rent H... Får nok se om ikke jeg må krype til legen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå