Snuqx, gravid Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg var på uttak i dag, og de fikk ut 19 egg. Sist fikk de bare ut 6 egg. Jeg håper vi får noen på frys denne gangen sånn at vi kan bruke det på søskenforsøk.For vi skal jo klare det denne gangen:)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 OI!!! Hva ble gjort annerledes nå kontra forrige gangen da? Helt utrolig mange egg da.... Ble du ikke overstimulert?
Snuqx, gravid Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 De økte sprøytedosen fra 125 iE til 150 iE. Hadde uttak idag, så om jeg er overstimulert vil vise seg te helga. Det merkes sånn ca 1 uke etter eggløsingssprøyte.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Jøss, det var mange det! Håper at dere får mange gode egg! Vet du noe om hvordan det står til med dem i dag? Masse lykke til!!
Snuqx, gravid Skrevet 29. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2009 Sykehuset skulle ringer i dag dersom ingen eller kun bare ett var befruktet. Det har de ikke gjort, så dermed går jeg utifra at det er flere. BLir spennende i morgen.
Gjest Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 Ja, så spennende!! ) Det er så fint å ikke få den telefonen Må oppdatere oss i morgen Masse lykke til!
Snuqx, gravid Skrevet 30. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2009 Da har jeg satt inn ett egg. Vi fikk 3 på frys, så vi er fornøyde. Det var ikke så mange av de 19 eggene som var gode. Det ble 5 befruktet i alt. Det ser ut som om jeg er blitt overstimulert, men hvor mye det gjentar å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå