Gå til innhold

kneppelyd i magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i løpet av siste ukene har jeg et par ganger hørt en kneppelyd fra inne i magen når babyen rører seg veldig..! litt sånn som når man knekker fingerleddene...:/ syns det er skikkelig guffent å høre, kan ikke skjønne hva som skal kunne lage sånne lyder hos babyen?? eller kan det være noe annet? kan liksom ikke tenke med at hun har ledd som kan kneppe på den måten..? er det noen som har opplevd noe lignende? eller har noen forslag til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg opplevd noen ganger de siste dagene også, har termin i neste uke..men har ingen god forklaring på hva det kan være derimot!

Hver gang har jeg tenkt "nå går vannet" men så har det ikke skjedd noe som helst. Så jeg har egentlig ikke tenkt noe mer over det før jeg leste innlegget ditt nå. Kanskje noen andre vet?

Skrevet

jeg hadde det ofte med min første, husker det kom på slutten av svangerskapet.

fikk vite at det var helt vanlig av den JM jeg hadde da.

husker ikke helt hva hun sa det kunne være.

men har ikke merket dette enda denne gangen,

er 34+2 i dag.

Skrevet

Jeg har hørt den lyden i alle mine tre svangerskap.... Litt guffent, egentlig! Jeg har også trodd at "nå går vannet!" Og det har det jo ikke gjort - er nok i forbindelse med at babyen turner litt skikkelig der inne. Jeg har ikke merket noe på ledd eller liknende når ungene er født, altså. Men jeg har ingen god forklaring på hva det kommer av heller....

Skrevet

Hører det ganske ofte, nesten hver deg nå mot slutten. Husker at jeg gjorde det med forrigemann også. Har ikke forbundet det med noe guffent. Synes tvert i mot det er litt hyggelig, jeg, for lyden er liksom så "nærme". :) Men har også lurt på hva lyden faktisk er..

Skrevet

Jeg har også hørt denne knekkelyden noen ganger, og jeg spurte jordmor i dag, Hun hadde ikke hørt om det før, og hadde ingen forklaring. Men om hun skulle gjette så ville hun tro at det var noe med leddbåndene/ribbeina/tarmene.. og ikke fra selve babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...