Gå til innhold

Sove på magen?


Nory

Anbefalte innlegg

Sover dere andre på magen? Jeg merker at jeg ligger på noe hardt når jeg ligger på magen. Det er foreløipg ikke ukomfortabelt, men jeg merker jo kulen. Er det farlig, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover også av og til på magen. Har ikke merket noe. Men prøver å sove mer og mer på siden. Må vel venne meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe farlig,gjør det selv,men etterhvert blir det jo fysisk umulig.. Savnet det å sove på magen under mitt første svangerskap,men får vel klare oss uten noen måneder... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover på magen enda jeg, sliter med å sove på annen måte pga bekkenet.. Gruer mg til den blir for stor :( Forgje gang pakket jeg oppunder alt med puter og sov litt på magen titt og ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har IKKE sjans til å sove på magen, det blir som å ligge oppå en stor hard pute..hehe er 18 uker på vei, og magen har begynt å bli såpass at her i gården går ikke det.. er heldigvis ikke vant til å sove på magen så det går veldig greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov på magen frem til jeg fødte, ikke noe problem det. Overhode ikke farlig (spurte flere; jordmor/leger....) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... ja, og det er faktisk kvinner som klarer å utføre KOBRAen i Yoga med 40 uker på vei. Helt utrolig, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til det med den harde kulen. synes det er så ubehagelig at jeg har sluttet å sove på magen. er i uke 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...