Gå til innhold

Til dere som skal føde på A hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått noen retningslinjer om hvor dere skal ringe om det er noe dere er bekymret for?? Er uke 20 nå, og lurer på om man skal henvende seg rett til føden, eller på poliklinikken.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I brevet som jeg har fått der det står at jeg har fått plass på Ahus står det:

Telefon til fødeavdelingen er 67 96 06 00. Har du andre spørsmål kan du kontakte oss på tlf 67 96 05 44 mellom kl 08 og 16 eller e-postadresse: [email protected]

Skrevet

Ja det er samme brevet jeg har fått det da. Da forstår jeg :o) tenkte bare å spørre for å være ekstra sikker :o)

Har du vært på ordinær ul eller? Fornøyd med sykehusvalget så langt?

Skrevet

Har ikke vært på ordinær ul enda, skal ikke før 3 juni....en hel liten evighet til hehe

Men var på tidlig ul i uke 9+0 :-)

Og må si jeg er STRÅLENDE fornøyd med valget mitt så langt :-)

Sist fødte jeg på Ullevål men denne gangen var jeg ganske klar på at jeg helst ville til A-hus.

Ble tatt kjempegodt imot av de som jobber på A-hus. Følte meg virkelig velkommen, og de sa at jeg ikke måtte nøle med å ta kontakt om det var noe jeg lurte på....og jeg følte at de faktisk mente det også :-)

Så gleder meg faktisk til fortsettelsen jeg :-)

Skrevet

Jeg også er veldig fornøyd så langt ja. Blir fulgt ekstra godt opp fra uke 24 nå, så det er veldig bra... De tar virkelig vare på deg der, så føler liksom ikke som man maser selv om man ringer og spør om ting...

Masse lykke til videre da... :o)

Skrevet

jeg er også veldig fornøyd med ahus, og skal også få ekstra oppfølging fra uke 24;-)

har også vært på gyn.pol i forb med en MA, og ble tatt veldig godt hånd om da også...

jordmor som var på ord ul var veldig koselig;-)

når har du termin da?

Skrevet

Hei Diamanda Galas. Jeg har termin den 18 september jeg... Du da? Kan jeg spørre om hvorfor du får ekstra oppfølging? Jeg får det fordi jeg har en koaguleringsfeil med blodet, så jeg må gå på blodfortynnende. Nå om dagen har jeg fått det for meg at livmortappen min er åpen. Blir litt rar av å lese her inne he he.. Er konisert, så sa dette til jm på ul, men hun mente det var så sjeldent at det skjedde noe på grunn av dette i disse dager, så hun sjekket ikke med innvendig ul. Ble målt til 3 cm på ul i uke 13, og det var mer enn langt nok i følge spesialist. Men klarer liksom ikke å slå meg til ro med det jeg das. Blir nok påvirket litt av å være her... Har liksom lovet meg selv å ikke bli engstelig for alt som kan gå galt, men klarer ikke alle dager :o). Mistet 3 ganger før, men dette er før uke 12 og hadde ikke noe med livmorhalsen min å gjøre da..;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...