Katsi Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Har sett at Nan2 er fra 4 mnd, men det er vel ikke noe Collett2?? Jeg har gitt Collett som tillegg til amming og nå er hun 5 mnd straks. Hun skal egentlig ha jerntilskudd hver dag pga hun var prematur men har så sjeldent avføring at jeg har sluttet med det. Kanskje jeg skal gå over til Nan2? Er det mer jern i den enn i Collett? Men da blir hun kanskje tregere i magen... De som gir Nan, MÅ de gå over til Nan2 ved 4 mnd?
Frøken Freken Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg vil anta at det er mer jern i Nan2 enn Collett - men for sikkerhetsskyld ville jeg rett og slett sammenlignet pakkene på butikken. Kan være du alt gir henne sviskemos enten i grøt, eller som ren "snack" og/ eller malt i mme? Sviskemos har veldig god effekt på jenta mi, og hun syns det er veldig godt, derfor gir jeg gjerne dette i stedet for annen fruktmos etter grøt. MAgen hennes fungerer veldig godt med den. Dersom dette kan hjelpe for treg mage ville jeg nok gått over på NAN2 slik hun kan få det ekstra jernet (om det er mer i den enn i Colleten, da) - samtidig er det jo ikke sikkert at hun vil ha NAN når hun er vant til Collett. Jaha. Forsto du i det hele tatt noe som helst av det jeg ville fram til her?
Katsi Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 Hehe, ja jeg forstod;) At hun ikke vil ha Nan hadde faktisk ikke falt meg inn kunne skje;) Får prøve en liten ferdigboks så jeg slipper å kaste så mye hvis hun ikke liker den. Malt har jeg i hver flaske men sviskemos har jeg ikke prøvd. Har prøvd såvidt med litt velling men hun fikk så vondt i magen. Men sviskemos skal hun vel ikke få vondt av... Men skal sjekke pakkene på butikken. Rart egentlig at det er Nan1 og 2 men ikke noe mer enn Collett;)
Frøken Freken Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Forresten er det ikke sikkert hun liker ferdigblandet fordi om hun liker NANpulver og omvendt - det sa Nestle-helsesøster til meg:) Skal ikke være enkelt!
Katsi Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2009 Det skal ikke være enkelt nei!! Jaja, da får jeg kjøpe en pakke og prøve da, er jo tross alt ikke store formuen det er snakk om;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå