Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaring herfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen sørlendinger her??

Skrevet

Var i praksis der foe noen år siden og har bare gode ting å si :) Flinke folk!

Skrevet
:D....Vet de har familierom der, det har de ikke i kristiansand (alternativ #2) så det var vel det som avgjorde det for min del. Jeg vil jo for f*** selv bestemme om BF kan være hos meg i siestaen midt på dagen. Det får han ikke i krsand....
Skrevet

Var veldig fornøyd i Arendal. Hadde ikke familierom da, men tror jammen BF var innom alikevel i siestaen hvis jeg husker riktig:)

Skrevet

De har fått familierom nå med dobbelseng og greier så bf kan bo der han og! Passer bra for meg med sykehusskrekk:P.

Reagerte på at det sto at bf ikke fikk være tilstede i siestaen ved et annet sykehus. Det burde vi vel få bestemme selv?

Skrevet

Har født to ganger i Kristiansand og var veldig fornøyd. Fikk familierom begge gangene (2002 og 2005) Første gang bodde far sammen med meg der og vi ble 2 netter men dro hjem mest fordi han ble så rastløs :)

Andre gang bodde han jo hjemme med storesøster men jeg fikk bo alene likevel da jeg helst ville slippe å dele. Far og søster fikk komme på besøk når som helst mens andre beøskende måtte komme i besøkstiden. Helt greit for det er slitsomt med for mye besøk selv om det er koselig. Ble i 3 netter da jeg ville nyte tiden alene med babyen litt og slippe ¨tenke på trivielle ting som matlaging og påkledning av storesøster osv. Selv om pappan var hjemme ville det bli mye på meg likevel og storsøster krevde ganske mye i starten selv om hun ikke ga uttrykk for å være sjalu. Fikk sovet om dagen og kunne romstere om natten når ungen gråt uten at jeg forstyrret noen, deilig :)

Skrevet

hvis du ser på menyen til venstre, klikk deg inn på fødested. Der står opplysninger om sykehusene i norge :)

Skrevet

Fødte på SSA i fjor og skal føde der igjen. Fikk familierom sist, men det er litt flaks om en får, for det er bare fire rom. Vi koste oss veldig med å kunne være sammen, han passa babyen mens jeg dusja og henta mat til meg og sånn. Minuset var at noen av barnepleierne var litt sure, da jeg spurte etter hjelp (babyen som ikke og jeg hadde født i nesten 40!!! timer) "Men du har jo mann med" fikk jeg høre! Jo han var jo med, men han visste jo heller nesten ikke opp ned på babyen.... Dobbeltsenga er god, men de har plastikk på, så klamt som F! Kommer til å prøve å få familierom igjen, mannen hadde lyst til å være med igjen, gjett om jeg ble glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...