Gjest Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Er det noen som har vært hos fotograf for å ta bilde av magen sin under graviditeten?? Noen erfaringer?? Evt. i hvilken uke var dere, med klær eller uten klær, med samboer eller uten??
Juni prinsesse Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Vi var i går!! Knall kjekt!! Gleder meg så sinnsykt til å få bildene. Hadde samboer med, det var viktig for meg å ha et bilde av oss begge to og magen. Vil forstørre et av dem og henge i stuen etter hvert. Tok flere av oss begge to, og så tok vi en egen serie bare med meg. En del av bildene var med klær. Det som skal henge i stuen skal være med klær, og det vi skal gi vekk til min mor og hans foreldre skal være med klær. Tok også en serie der singleten ble løftet over magen, slik at bare magen var bar, og så tok vi en serie helt uten klær. Og til slutt en serie av bilder av oss to i bar overkropp. Hadde en kjempeflink fotograf, så jeg har stor tro på at dette blir gode bilder, hun var flink til å få med det som var viktig, og flink til å fange øyeblikkene. Kom deg avgårde. Fantastisk opplevelse ) Er i uke 33 (i dag).
Gjest Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Tusen takk for svaret.. ) Skal til fotografen i neste uke, er da i uke 34.. Gleder meg..)
Juni prinsesse Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Så bra ) Håper du får det like kjekt som oss ) Husk å ta med tettsittende klær i forskjellige farger, og ta gjerne med noe du kan ha rundt deg dersom du skal ta uten klær, så du slipper å sulle rundt helt naken der mellom bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå