Gå til innhold

Uke 16 - hvor mange kg har dere lagt på dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror selv jeg har lagt på meg ca 4 kg allerede.... Har måtte spise en del pga det stilner kvalmen.... Huff!! la å meg over 20 kg sist, håper på noe mindre denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En. Er uke sytten nå riktignok, men vekten har stått stille noen uker.

Men jeg har plenty å ta av, så jeg kan godt la være å legge på meg noe særlig har jeg forstått.

Skrevet

Jeg la på meg 7 kg de første 11 ukene. Spiste som en villmann for å døyve kvalmen. 1,5 kg de neste 5 ukene!

Toltalt 8,5 til nå...

Skrevet

Har ikke lagt på meg noe enda, men har en del kg å ta av fra før så det er greitt. Har slitt med kvalme og dårlig matlyst frem til nå så det er nok en av årsakene.

Skrevet

Jeg er i uke 16 i morgen og har ikke lagt på meg et gram enda, snarere tvert i mot jeg har gått ned 1 kg.

Skrevet

2 kg her, og jeg er overvektig i fra før. Hadde håpet at jeg ikke skulle legge på meg så tidlig, men må nok skylde litt på påskegodteriet også. La på meg 20 kilo sist, som jeg gikk ned igjen 1 dag etter fødsel. Masse vann med andre ord.

Skrevet

minus 4.5-5 kg pga manglende apetitt en periode. Nå har jeg spist ganske normalt den siste måneden, men vekta går ikke opp, men det vil den nok alltids gjøre etterhvert

Skrevet

er i uke 18 og lagt på meg 4 kg. Er skikkelig skuffa pga forrige svangerskap la jegikke på meg noe. Jeg er overvektig i utgangspunktet, så det er ikke nødvendig for meg å legge på meg... lurer på hvordan dette skal ende....

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei og har lagt på meg 2 kg,

Skrevet

Jeg er 17 + 6 og har lagt på meg 5 kilo til nå..la på meg 25 i forrige sv.skap - det skal jeg ikke denne gangen :)

Skrevet

16+0 og 1,7kg ! Spent på hvorda det blir denne gangen, la jo på meg 28 kg sist huff !

Skrevet

Er også 16 uker imårra og lagt på meg 1,5 kilo. Men er også VELDIG overvektig i forhold til den lave høyden min, så håper det holder seg og at den tar det den trenger av det jeg har fra før :)

Skrevet

Jeg er førstegangs så jeg har ingenting å sammenligne med, men jeg har lagt på meg 7 kg - 23+0. Trodde egentlig ikke dette var så fryktelig, men etter all denne praten om huff og huff så blir jeg litt i tvil.

Skrevet

Heisann. Er i uke 22+4 og har lagt på med 5kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...