Gå til innhold

6 mnd på vei... når kommer magen da?? (andre?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns jeg er liten, og føler jeg ikke har vokst de siste 2 mnd.. og det hjelper ikke akkurat på at alle andre kommenterer hvor liten jeg er!

ja ja, vet at alle mager er forskjellig osv osv, men husker godt jordmor som i begynnelsen sa: du kommer til å få stor mage, for du er så liten, så magen vil vises godt.. når skjer dette da??

litt sånn syteinnlegg dette men, ja...syns godt at magen skal komme litt nå... er jo i 3 trimester om 2 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne som hadde det akkurat på samme måte som deg. Men plutselig i 6.-7. mnd poppet magen frem og nå på slutten virkelig strutter hun:) Kanskje du har en livmor som ligger litt bakover, slik at magen på en måte vokser litt inn før den synes utenpå;)

Skrevet

Hadde det sånn mitt første svangerskap - men det kommer, tro du meg!

Føltes som om jeg den ene kvelden satt litt mutt og mageløs og ønsket meg mage, til at jeg en uke senere struttet i vilden sky og syns jeg ble litt for framtung litt for fort ;-)

Skrevet

lurer selv på hvor magen blir av...går bare og venter på at den skal poppe ut :) er 27+0 i dag og syns den skulle kommet til nå :P

Skrevet

ja, det der er rart. denne gangen begynner det nå å bli vanskelig å skjule at jeg er gravid, og jeg er 11+6 nå. flere som har spurt om jeg er gravid allerede.

men forrige gang, da tok det skikkelig lang tid før magen kom. jeg kunne få barnebillett på toget helt ut til jeg var 7 mnd på vei. jeg jobbet på rema, og i jobbklærne syntes det nesten ikke at jeg gravid, når jeg var 7 mnd på vei, det hendte at noen kikket i undring, men ingen som turde spørre. med jakke på syntes det ikke før 8 mnd. så de jeg bare var på hils med den gang ble veldig overasket når jeg kasta vinterjakka på våren, og en ni mnd stor mage dukket fram :P

Gjest eelis+spire
Skrevet

"Popper" magen ut, sånn helt plutselig? :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...