Gjest sånnkandetgå Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Noen her som har brukt/bruker cerazette? Begynte i går, og lurer på deres erfaringer mhtbivirkninger osv. Og hva med sikkerhet mht graviditet?
Fire småtroll Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 For meg ble det litt for god prevensjon, sex-lysten forsvant fullstendig.. Ellers fungerte de godt en stund, men så begynte småblødningene, etter flere måneder hvor jeg småblødde litt hver eneste uke orket jeg ikke mer og sluttet.
Ugress Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Jeg blødde litt i starten, men etter en uke forsvant mensen helt. Det er vel det eneste positive jeg har erfart iallefall. Sexlysten forsvant, la på meg flere kilo, ble et skikkelig hormontroll (var vel ikke langt unna skilsmisse.. hehe) og alt var egentlig bare kjipt.. Sluttet med de for en uke siden og er blitt mitt gamle jeg igjen. Så nå prøver jeg å bestemme meg for hva jeg heller skal prøve.. Litt skeptisk til hormoner siden jeg fikk så mye bivirkninger, men har jo brukt vanlige p-piller i flere år før jeg ble gravid og da merket jeg ingenting..
Gjest sånnkandetgå Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 hm ja det var jo ikke spes bra erfaring.. Skal etter planen bruke det ca et år før vi skal prøve på baby. Hm.. Andre?
Gjest sånnkandetgå Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 huff.. hormontroll og vektøkning, ikke fristende.. Noen som har opplevd noe annet?.. Valgte cerazette for å slippe så mange bivirkninger, legen mente det var den beste sånn sett, men han er jo mann.. He he. Æsj altså. Lyst å droppe hele greia. Hvor lenge tar det før man merker "sine" bi-virkninger?
Brillefint - Jadda! Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 jeg hadde tatt to piller da jeg allerede begynte kjenne raseriet boble i meg OG begynte blø.... slutta etter to uker... da hadde jeg vært drittsur hver dag og blødd. ikke bare litt heller...
CMH Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Går oxo på cerazette men bgynte kun for en uke siden da.. Merker at den har minka veldig på sexlysten og kjenner meg lett irritert.. Men jeg ammer og da, så legen mente den var best å gå på..
Gjest sånnkandetgå Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 he he huff a meg altså- bare dårlig erfaringer her jo. Jeg har vært SKIKKELIG irritert og sinna i dag (andre pille i dag) kan et virkelig være atden virker sånn allerede?? Hvis det er sånn det skal være slutter jeg blankt. Blæ. Kommer man i så fall fort tilbake i sitt gamle jeg igjen? (etter man evn slutter?..)
Gjest 5 andre Skrevet 28. april 2009 #9 Skrevet 28. april 2009 Gikk på den i nærmere ett år. Positiv erfaring.. - Ikke redusert sexlyst - Blødningene forsvant helt, helt uten småblødninger først - Ingen vektøkning - Gravid med en gang etter pilleslutt Blir enten cerazette eller hormonspiral på meg når vesla er født.
Gjest 5 andre Skrevet 28. april 2009 #10 Skrevet 28. april 2009 Heller ingen endringer i humøret. Følte meg som meg selv
Gjest sånnkandetgå Skrevet 28. april 2009 #11 Skrevet 28. april 2009 takk det var godt å høre noe bra også! Da bestiller jeg et år uten bivirkninger og deretter rett på baby:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. april 2009 #12 Skrevet 28. april 2009 husker bare at jeg blødde i lang tid... jeg la også på meg en del etter første sv.skap, men har tenkt at det kom av sjokoladen, ikke pilla. jeg skal iallefall ikke begynne på den denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå