MorStine+jente09 Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Jeg er litt "grønn" når det kommer til kynnere, må si at jeg har ikke peiling på hvordan det kjennes, og lurte på om dette er noe "alle" har? Og burde jeg, som er i uke 23, ha kjent det nå?
imoen Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Er ikke unormalt det. Jeg er selv i uke 26 og har ikke kjent de enda. Har hatt hard mage, men det var ingen vondter forbundet med det. Slik jeg har forstått er det særlig vanlig blant førstegangs å ha kynnere en ikke kjenner noe til.
3 jenter <3 Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Hei! Jeg er i uke 23 og har heller ikke kjent noen kynnere frem til nå..forventer heller ikke å kjenne det siden jeg gikk hele forrige gang også uten å registrere en eneste en.. Litt rart, for alle har det jo, bare ikke alle som kjenner det.. Det er det jeg kan om kynnere..hehe.. mulig noen andre har noen mer utfyllende svar å komme med;)
25 år gammel mamma Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Hei. Jeg er også i uke 23 og har kynnere stort sett hvis jeg har vært i aktivitet og setter meg til å slappe av,men de er jo ikke vonde... Magen blir hard et lite øyeblikk og går over igjen,men kynnere skal jo heller ikke være vonde.. Alle har kynnerre men ikke alle kjenner de i like stor grad som andre, har jeg hørt hvertfall da! Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå