mamma+spire Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Søsteren til en venninne av meg har lyst å begynne å trille litt på min 7 mnd gamle sønn. Hun skal konfirmeres til neste år, og kjenner henne godt så det er ikke noe problem( må tilstå jeg er litt for mye hønemor....dessverre). Hva er vanlig å betale på ettermiddagen, for et par timer? noen så har noen mening om det? trillet selv da jeg var yngre, da fikk jeg 20 kr timen husker jeg, og det var MYE, og mer enn de fleste fikk den gang, men forandres slikt også
Katsi Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde trillepike til 4 åringen min da han var baby. Hun fikk 25-30 kr timen... Som regel en femtilapp om dagen;) Så enten var du godt betalt ellers har prisene forandret seg svært lite;)
mamma+spire Skrevet 28. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2009 tusen takk for svar;) ting koster jo mer i dag, fikk liksom så mye mer for pengene før (Mulig det bare føltes slik)
Jente2011 Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 søster til vennina mi har nettopp begynt og passe snuppa mi:) passer en time onsdag, mandag og fredag.. gir henne 30 kr timen, husker da jeg passa for lenge siden, da fikk jeg 20-25 kr timen så syns det burde stige litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå