MrsReaff Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 hadde dere syntes det var greit at leieboerne kjøpte huskestativ å satte opp i hagen til den 4 år gamle datteren sin? da tenker jeg på et sånt trestativ med husker og ei sklie på.. vi fikk nemlig ikke lov å sette det opp her vi leier ikke fikk vi vite hvorfor heller annet enn at de synes det var stygt med lekeapparater i hagen.. vi leier eget hus med egen hage, der huseieren bor på samme gårdsplass i et annet hus...
Tommage♀♂ Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Hvis mine leieboere hadde bedt om å få sette opp en trampoline hadde jeg sagt nei, både fordi det er stygt og fordi jeg synes de er nifse. Nå har jeg jo små barn selv da, så jeg hadde tatt vel i mot andre lekeapparater, men det er jo huseierens hage, så de er jo i bunn og grunn de som bestemmer. Hjelper ikke om hele dib er enige med deg...
Hormonbomba ;) Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Ja det hadde jeg syns vært helt greit, og hadde blitt skuffet om jeg var den som leide og ikke fikk sette opp. Jeg hadde spurt en gang til. Kanskje dere kan spørre om å få sette opp et mindre ett, at det er fordi de store stativene er ganske ruvende at de ikke vil ha de der. Men, de leier ut til en familie med barn, de må da regne med at det kommer leker i hagen
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde nok sagt det var greit. Kanskje de er så glade i plenen sin, og tror lekestativet ødelegge den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå