Gå til innhold

Langvarig mens etter dødfødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi mistet vår lille gutt i uke 23 for to måneder siden. Hadde utskraping etter fødselen. Blødde i litt over 3 uker etter fødselen, og hadde deretter en uke uten blødning. Så begynte jeg å spotte, med påfølgende blødning, noe som jeg regnet med var mensen. Nå har jeg blødd og spottet om hverandre i en måned, og lurer på om dette er normalt etter en dødfødsel/utskraping?

 

Burde sikkert vært til legen å sjekket, men hver gang jeg tenker å ringe stopper blødningen litt opp og jeg tror det er over, men neste dag er det på'an igjen... noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

 

Trist med lille gutten deres.

Vi mistet vår lille gutt for 5 uker siden, ble forøst med KS i 29+6 pga infeksjon, døde etter 4 timer.

Jeg blødde og hadde renselse de 3 første ukene, ble mindre og mindre.

Uke 4 så begynte jeg å blø mere og trodde det var mens, trappet ned og mot søndag var det nesten sluttet.

Uke 5 startet mandag med blødninger igjen, var dette mens da????

nå er jeg snart kommet til dag 5 i uke 5 og blør så masse at jeg må bytte bind 2-3 ganger i timen, det renner nesten over.

Er skikkelig bekymret, snakket med fastlegen i dag og han sa jeg måtte ringe St olavs i morgen, skal gjøre det.

 

Skummelt dette.

 

Håper tilstanden din er blitt bedre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, HI her. Så trist at dere også har en englegutt. Jeg har har endelig sluttet å blø nå, så håper det "bare" var en langvarig mens. Skal få henvisning til gynekolog, å få undersøkt om alt er "på stell". Håper det går bra med deg, at du har fått hjelp på St olavs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Var til kontroll på St olavs på fredag 8 mai.

Hadde innvendig GU, alt var kjempeflott, fin livmor, eggstokk med egg på noe som legen mente var veldig bra siden det bare var 5 uker siden jeg fødte.

Ble tatt bakterieprøve og blodprøver og alt var fint.

Årsaken til blødningene er noe psykisk, etter alt jeg har gjennomgått både fysisk og psykisk så reagerer kroppen slik, mente legen.

Har vært fryktelig redd for infeksjon i underlivet etter alt, og det kan også påvirke.

Etter denne konsultasjonen, trappet blødningene ned og er i dag, bare etter 4 dager, helt borte.

Nå har jeg forøvrig mens smerter, så det kan jo hende den lurer.

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...