Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Vet den skal være inne til torsdagen,men lurer på om det er noe håp om at den kommer inn i morgen...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 nav.no - der får du faktisk vite det, gitt - rett fra selve kilden;) (men jeg gadd altså ikke sjekke det for deg...)
Kjøttpølsa Skrevet 28. april 2009 #5 Skrevet 28. april 2009 Tviler på at det hjelper med å håpe her inne.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #6 Skrevet 28. april 2009 Kommer jo senest torsdage, men du kan jo ringe navkontoret ditt og spør om de kan sjekke når det gikk fra dem, så får du en pekepinn... Selv om jeg må si jeg som navansatt synes det er grusomt itriterende med de som har fått barnetrygd til vanlig tid hver mnd og likevel Mååååå ringe og sjekke med oss!!!!! (Merk: skjønner de somhar hatt problemer med utbetalinger og sånt!!)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #7 Skrevet 28. april 2009 Er du helt blokkert eller?Jeg VET jo når den skal komme,det jeg lurte på var om den kanskje kom før.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2009 #8 Skrevet 28. april 2009 Barnetrygden utbetales den siste i hver eneste måned. (såfremt ingenting er galt med banken eller hos NAV, noe som er YTTERST sjelden når det kommer til barnetrygden) Altså, dersom det er uklart, her er det i store typer; BARNETRYGDEN KOMMER (innen) DEN SISTE HVER MND! Den kan også komme før, men altså INNEN den siste hver mnd. Er det klart da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå